artykuł nr 1

Zapytanie ofertowe a na dostawę do MZEC Świdnica oleju napędowego w 2017 roku (numer sprawy 66/TR/2016)

 
Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na dostawę w 2017 roku do MZEC                          w Świdnicy Sp. z o.o. oleju napędowego – w ilości 35 000 dm³ ±20%.

Planowany harmonogram wykonania dostaw:                                                                              styczeń 2017 r. - 3 000 dm3 ±20%,
luty 2017 r. - 3 000 dm3 ±20%,                                                                        
marzec 2017 r. - 2 500 dm3 ±20%,
kwiecień 2017 r. - 2 500 dm3 ±20%,                                                                  
maj 2017 r. -2 500 dm3 ±20%
czerwiec 2017 r. - 2 500 dm3 ±20%,                                                                          
 lipiec 2017 r. - 2 500 dm3 ±20%
sierpień 2017 r. - 2 500 dm3 ±20%,                                                                
 wrzesień 2017 r. - 3 000 dm3 ±20%,
październik 2017 r. - 3 000 dm3 ±20%,                                              
   listopad 2017 r. - 4 000 dm3 ±20%,  
grudzień 2017 r. -4 000 dm3 ±20%.
 
Parametry jakościowe oleju napędowego muszą być zgodne z obowiązującą normą PN-EN 590 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 ze zm.). 
Średnia ilość dostaw w danym miesiącu – do 3. Dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku -piątku, w godzinach 7:00-14:00.
 
Minimalna ilość oleju w dostawie – 1000 l.
 
Miejsce dostaw – MZEC w Świdnicy Sp. z o. o. 58-100 Świdnica, ul. Pogodna 1. 
 
Realizacja dostaw: max. w ciągu 48 godzin od wysłania przez Zabawiającego  zamówienia                 (e-mail, fax). Dostawca zobowiązany będzie do zapewnienia Zamawiającemu ciągłości dostaw     w okresie trwania umowy.
 
Forma dostawy: transport samochodowy – autocysterna. Autocysterna musi posiadać możliwość tankowania oleju poprzez węża zakończonego pistoletem. Dostawca zobowiązany będzie dostarczać olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób transportowania paliw.
Dostawca odpowiedzialny będzie za jakość dostarczanego paliwa i zobowiązany będzie do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta paliwa lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy lub wydania.
 
Oferta powinna zawierać:
 
1. Określoną marżę lub upust od ceny hurtowej PKN Orlen na dzień 23.11.2016 r.
 
– wskazana przez dostawcę w ofercie marża/upust będzie stała przez cały okres realizacji dostaw w 2017 roku.
 
2. Warunki płatności – faktura wraz z zestawieniem dokonanej dostawy (termin płatności                za wykonane dostawy nie krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury);
 
3. Termin związania ofertą - minimum 30 dni;
 
4. Oferta powinna być podpisana i opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
 
5. Do oferty należy dołączyć:
1 ważny dokument koncesji w zakresie obrotu paliwami ciekłymi;
2) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przez Oferenta wykonania minimum 3 dostaw paliw ciekłych na kwotę co najmniej 80 000 zł netto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w raz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, (np. referencje, poświadczenia).

Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 05.12.2016 r. godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy, w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty w zamkniętych kopertach z oznaczonych treścią: „Postępowanie nr 66/TR/2016” lub przesłać zeskanowane dokumenty na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.

III. Dodatkowe informacje:
1.Termin wykonania dostawy: od 02.01.2017 r. do 31.12.2017 r. według w/w harmonogramu dostaw. Z wybranym Dostawcą zostanie podpisana umowa.
 
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
 
3. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 100% najniższa cena - uwzględniająca marżę lub upust od ceny hurtowej PKN Orlen na dzień 23.11.2016r.
 
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
6. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
 
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
8. Dodatkowych informacji udzielają:
- Marek Foltyn tel. (74) 852-40-41 wew. 209. kom. 603-193-721, email: foltyn@mzec.swidnica.pl
- Katarzyna Cyrklewicz - w sprawach formalnych - tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl
   Z poważaniem