artykuł nr 1

Zapytanie ofertowe na dostawę notebooka wraz z oprogramowaniem do MZEC w Świdnicy Sp. z o.o. (numer sprawy (47/TR/2017)

 Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na dostawę do MZEC w Świdnicy Sp. z o. o.  nowego notebooka wraz z oprogramowaniem, zgodnie z poniższymi wymaganiami technicznymi, określonymi jako wymagania minimalnie:

Zakres dostawy:

Notebook 15,6 cala z systemem operacyjnym Windows 10 i pakietem biurowym Microsoft Office  2016 + torba – 1 szt.

 

Klasa

biznesowy

Przekątna ekranu

15,6 cala

Procesor

PROCESOR Intel® Core™ i5 7 generacji z cichym wentylatorem lub wyższy

Pamięć

pojemność min. 8GB, taktowanie 1600 MHz, DDR3

Dysk

Pojemność min. 1000 GB

Napęd optyczny

DVD RW

Wyjścia video

HDMI

Certyfikaty i oświadczenia

· Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera)

· Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera)

· Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi, (Deklaracja CE) - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera)
Oznaczenie CE umieszczone na obudowie komputera;

· Certyfikat zgodności komputera z systemem operacyjnym MS Windows 10

Gwarancja

24 miesiące gwarancji
min 6 miesięcy gwarancji na baterię

Komunikacja

LAN, WI-FI

USB

Minimum 3 porty USB, w tym przynajmniej 1 w standardzie 3.0

System operacyjny

Licencja Windows 10.x PL  

Zainstalowany na dysku twardym ww. Windows

Pakiet biurowy

· Licencja Microsoft Office 2016 PL Home and Business

· Zainstalowana na dysku twardym pełna wersja ww. pakietu

Pozostałe

Torba do ww. laptopa, mysz bezprzewodowa

 Termin wykonania dostawy - zamówienie należy zrealizować do 7 dni od daty otrzymania zlecenia.

Miejsce dostawy: MZEC w Świdnicy Sp. z o. o.  ul. Pogodna 1, 58-100 Świdnica
 
Oferta powinna zawierać:
1) ofertę cenową netto i brutto; 
2) termin ważności oferty -minimum 30 dni;
3) warunki płatności - minimum 21 dni od daty otrzymania faktury;
4) termin wykonania dostawy 
5) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu;
 
Oferta powinna być podpisana i opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP.
Kryterium oceny ofert: 100% najniższa cena.
 
Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 09.08.2017 r. godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy, w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty w zamkniętych kopertach  z oznaczonych treścią „Postępowanie numer: 47/TR/2017, lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl. 
 
Osoby upoważnione do kontaktów z Oferentami:
- Krzysztof Szymczak - tel. (74) 852-40-41 wew. 240 
- Katarzyna Cyrklewicz - w sprawach formalnych - tel. (74) 852-40-41 wew. 233.