Zapytanie ofertowe na ochronę mienia (znak sprawy: 01/TR/2018)
Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na ochronę mienia – terenu i obiektów MZEC Świdnicy Sp. z o.o. przy ul. Pogodnej 1, 58-100 Świdnica, w następującym zakresie przedmiotowym:
1) Całodobowy monitoring wizyjny terenu MZEC:
- w dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta)
- oraz w godzinach nocnych (od 22:00 do 06:00 ) we wszystkie dni tygodnia.
Do monitoringu używany będzie system będący własnością Zamawiającego.
2) Jednokrotny w ciągu zmiany obchód terenu (przez grupę interwencyjną)
- w dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) pomiędzy godzinami: I zmiana - 06:00-14:00; II zmiana 14:00-22:00; III zmiana 22:00-06:00,
- oraz w pozostałe dni tygodnia od poniedziałku do piątku na III zmianie 22:00-06:00.
1) Całodobowy monitoring wizyjny terenu MZEC:
- w dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta)
- oraz w godzinach nocnych (od 22:00 do 06:00 ) we wszystkie dni tygodnia.
Do monitoringu używany będzie system będący własnością Zamawiającego.
2) Jednokrotny w ciągu zmiany obchód terenu (przez grupę interwencyjną)
- w dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) pomiędzy godzinami: I zmiana - 06:00-14:00; II zmiana 14:00-22:00; III zmiana 22:00-06:00,
- oraz w pozostałe dni tygodnia od poniedziałku do piątku na III zmianie 22:00-06:00.
I. Uwagi dodatkowe:
1) Nadzór nad ruchem kołowym i pieszym przez bramę oraz furtkę wejściową w godzinach objętych usługą będą sprawowali pracownicy Zamawiającego.
2) Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
3) Dodatkowo Oferent, w przypadku stwierdzenia podczas wizji lokalnej niedostatecznego zabezpieczenia monitoringiem terenu objętego przedmiotem postępowania, powinien określić w swojej ofercie szacowany koszt ewentualnego montażu monitoringu uzupełniającego, tj. dodatkowych kamer wizyjnych, ich ilość i parametry techniczne.
4) Oferent zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, pozyskanych na etapie postępowania, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa mienia Zamawiającego.
1) Nadzór nad ruchem kołowym i pieszym przez bramę oraz furtkę wejściową w godzinach objętych usługą będą sprawowali pracownicy Zamawiającego.
2) Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
3) Dodatkowo Oferent, w przypadku stwierdzenia podczas wizji lokalnej niedostatecznego zabezpieczenia monitoringiem terenu objętego przedmiotem postępowania, powinien określić w swojej ofercie szacowany koszt ewentualnego montażu monitoringu uzupełniającego, tj. dodatkowych kamer wizyjnych, ich ilość i parametry techniczne.
4) Oferent zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, pozyskanych na etapie postępowania, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa mienia Zamawiającego.
II. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy przedstawią:
1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wypisie z ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.
2. Posiadają aktualną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia - kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy .
3. Złożą oświadczenie o należytym wykonaniu co najmniej trzech zamówień (w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność później, od momentu jej rozpoczęcia) o porównywalnym z określonym w niniejszym postępowaniu charakterze wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców.
4. Aktualne ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony mienia. Minimalna wartość polisy 20.000 euro (słownie: dwadzieścia tysięcy euro) - kopia dokumentu potwierdzona przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Oferenta. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania ważności w/w polisy przez cały okres trwania umowy.
III. Oferta powinna zawierać:
1. Cenę netto i brutto za całość usług, w tym wyszczególnienie cen jednostkowych za:
1) całodobowy monitoring wizyjny terenu MZEC;
2) obchód terenu przez grupę interwencyjną;
3) koszt 1 przyjazdu grupy interwencyjnej na sygnał alarmowy.
2. Organizacja reakcji grupy interwencyjnej od momentu uruchomienia się sygnału alarmowego lub powiadomienia przez pracownika dozoru do momentu przyjazdu na miejsce generujące alarm ( podana w minutach).
3. Warunki płatności (termin płatności za wykonane usługi nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury);
4. Termin związania ofertą (min. 30 dni).
5. Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
6. Informację o szacowanym koszcie ewentualnego montażu monitoringu uzupełniającego, tj. dodatkowych kamer wizyjnych, ich ilości i wskazanie minimalnych parametrów technicznych.
1. Cenę netto i brutto za całość usług, w tym wyszczególnienie cen jednostkowych za:
1) całodobowy monitoring wizyjny terenu MZEC;
2) obchód terenu przez grupę interwencyjną;
3) koszt 1 przyjazdu grupy interwencyjnej na sygnał alarmowy.
2. Organizacja reakcji grupy interwencyjnej od momentu uruchomienia się sygnału alarmowego lub powiadomienia przez pracownika dozoru do momentu przyjazdu na miejsce generujące alarm ( podana w minutach).
3. Warunki płatności (termin płatności za wykonane usługi nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury);
4. Termin związania ofertą (min. 30 dni).
5. Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
6. Informację o szacowanym koszcie ewentualnego montażu monitoringu uzupełniającego, tj. dodatkowych kamer wizyjnych, ich ilości i wskazanie minimalnych parametrów technicznych.
IV. Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 23.01.2018r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy, w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty w kopertach z oznaczonych treścią „Postępowanie numer sprawy: 01/TR/2018” lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.
Wykonawca, wygrywający przetarg, zobowiązany będzie do zawarcia umowy na okres 12 miesięcy z możliwością jej przedłużenia o kolejny okres 12 miesięcy - w przypadku należytego wykonywania usługi.
Wykonawca zobowiązany będzie w okresie obowiązywania umowy do świadczenia usług po cenach przedstawionych w ofercie.
Wykonawca, wygrywający przetarg, zobowiązany będzie do zawarcia umowy na okres 12 miesięcy z możliwością jej przedłużenia o kolejny okres 12 miesięcy - w przypadku należytego wykonywania usługi.
Wykonawca zobowiązany będzie w okresie obowiązywania umowy do świadczenia usług po cenach przedstawionych w ofercie.
V. Dodatkowe informacje:
1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.mzec.swidnica.pl
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Jeżeli oferta będzie zawierać informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być one zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnice przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
7. Informacje dotyczące podwykonawców:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom.
8. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert (po spełnieniu wymogów formalnych) na podstawie następujących kryteriów:
- 80% - najniższa cena,
- 20% - organizacja reakcji grupy interwencyjnej od momentu uruchomienia się sygnału alarmowego do momentu przyjazdu na miejsce generujące alarm.
1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.mzec.swidnica.pl
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Jeżeli oferta będzie zawierać informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być one zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnice przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
7. Informacje dotyczące podwykonawców:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom.
8. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert (po spełnieniu wymogów formalnych) na podstawie następujących kryteriów:
- 80% - najniższa cena,
- 20% - organizacja reakcji grupy interwencyjnej od momentu uruchomienia się sygnału alarmowego do momentu przyjazdu na miejsce generujące alarm.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
1) kryterium „Cena”: znaczenie kryterium - 80 %;
Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione wg wzoru:
C= CN/CB x 80 pkt;
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena,
CN - cena najniższa, CB - cena badana
1) kryterium „Cena”: znaczenie kryterium - 80 %;
Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione wg wzoru:
C= CN/CB x 80 pkt;
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena,
CN - cena najniższa, CB - cena badana
2) kryterium „Organizacja reakcji grupy interwencyjnej”: znaczenie kryterium: 20%
Oferty nie podlegające odrzuceniu w zakresie kryterium organizacja (O):
- 0 pkt – otrzyma Wykonawca który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy
interwencyjnej od 11 i więcej minut;
- 10 pkt – otrzyma Wykonawca który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy
interwencyjnej od 8 do 10 minut;
- 20 pkt – otrzyma Wykonawca który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy
interwencyjnej do 7 minut;
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Oferentów, którego oferta uzyska
w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
Ocena oferty= C + O
Gdzie:
C - liczba punktów za kryterium: cena brutto oferty
O - liczba punktów za kryterium :organizacja reakcji grupy interwencyjnej
Oferty nie podlegające odrzuceniu w zakresie kryterium organizacja (O):
- 0 pkt – otrzyma Wykonawca który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy
interwencyjnej od 11 i więcej minut;
- 10 pkt – otrzyma Wykonawca który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy
interwencyjnej od 8 do 10 minut;
- 20 pkt – otrzyma Wykonawca który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy
interwencyjnej do 7 minut;
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Oferentów, którego oferta uzyska
w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
Ocena oferty= C + O
Gdzie:
C - liczba punktów za kryterium: cena brutto oferty
O - liczba punktów za kryterium :organizacja reakcji grupy interwencyjnej
9. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w treści postępowania i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
Dodatkowych informacji dotyczących realizacji zamówienia udzieli Państwu:
- w przedmiocie zakresu zamówienia:
1) Bogumiła Kondrat tel. 74 852-40-41 wew. 203, email: kondrat@mzec.swidnica.pl;
2) Aleksander Łokić tel. 74 852-40-41 wew. 225, email: lokic@mzec.swidnica.pl;
-w sprawach formalnych: Katarzyna Cyrklewicz tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl.
1) Bogumiła Kondrat tel. 74 852-40-41 wew. 203, email: kondrat@mzec.swidnica.pl;
2) Aleksander Łokić tel. 74 852-40-41 wew. 225, email: lokic@mzec.swidnica.pl;
-w sprawach formalnych: Katarzyna Cyrklewicz tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl.