Zapytanie ofertowe na dostawę 2 sztuk przepustnic trójmimośrodowych regulacyjnych śr. 100 z napędami (numer sprawy: 17/TR/2018)
Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na dostawę 2 sztuk przepustnic trójmimośrodowych regulacyjnych śr. 100 z napędami, zgodnie z następującymi wymaganiami:
1. Przepustnica trójmimośrodowa regulacyjna śr. 100 – 2 szt.
• PN 25
• medium woda w sieci ciepłowniczej
• max. temp. 1600C
• przyłącze międzykołnierzowe
• uszczelnienie metal-metal
• trzpień napędowy oraz siedlisko muszą być wykonane ze stali odpornych na korozję
• nie jest wymagana szczelność w obu kierunkach przepływającego czynnika.
• PN 25
• medium woda w sieci ciepłowniczej
• max. temp. 1600C
• przyłącze międzykołnierzowe
• uszczelnienie metal-metal
• trzpień napędowy oraz siedlisko muszą być wykonane ze stali odpornych na korozję
• nie jest wymagana szczelność w obu kierunkach przepływającego czynnika.
2. Siłownik – 2 szt.:
• jednoobrotowy
• napięcie zasilania 230 AC
• temperatura pracy -25 ….+55 st C
• analogowy sygnał zwrotny 4…20 mA
• czas przestawiania 10-80 sek.
• mechaniczny wskaźnik położenia
• podwójne wyłączniki drogi oraz momentu
• układ regulacji nastawy momentu
• stopień ochrony IP 67/68
• sterowanie ręczne
• ograniczniki mechaniczne.
• jednoobrotowy
• napięcie zasilania 230 AC
• temperatura pracy -25 ….+55 st C
• analogowy sygnał zwrotny 4…20 mA
• czas przestawiania 10-80 sek.
• mechaniczny wskaźnik położenia
• podwójne wyłączniki drogi oraz momentu
• układ regulacji nastawy momentu
• stopień ochrony IP 67/68
• sterowanie ręczne
• ograniczniki mechaniczne.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30.06.2018 rok.
Oferta powinna zawierać: 1) cenę ryczałtową netto i brutto;
2) warunki płatności – termin 21 dni od daty otrzymania faktury;
3) termin związania ofertą - min. 30 dni;
4) warunki i okres gwarancji - minimum 36 miesięcy od daty dostawy armatury;
5) referencje, poświadczenia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 3 podobne zamówienia i przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, poświadczenia);
6) deklarację zgodności CE;
7) rysunek przekrojowy armatury z określeniem głównych wymiarów ze specyfikacją materiałową (z powołaniem na normy);
8) rysunek profilu uszczelnienia i uszczelki;
9) wymiary przyłączy z rurociągiem,
10) gwarancję na minimum 36 miesięcy od daty dostawy armatury;
11) instrukcję montażu przepustnicy (z momentami i kolejnością skręcania śrub);
12) instrukcję montażu napędu z podaną wartością nastawy momentu;
13) instrukcję eksploatacji armatury (przepustnica oraz napęd).
2) warunki płatności – termin 21 dni od daty otrzymania faktury;
3) termin związania ofertą - min. 30 dni;
4) warunki i okres gwarancji - minimum 36 miesięcy od daty dostawy armatury;
5) referencje, poświadczenia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 3 podobne zamówienia i przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, poświadczenia);
6) deklarację zgodności CE;
7) rysunek przekrojowy armatury z określeniem głównych wymiarów ze specyfikacją materiałową (z powołaniem na normy);
8) rysunek profilu uszczelnienia i uszczelki;
9) wymiary przyłączy z rurociągiem,
10) gwarancję na minimum 36 miesięcy od daty dostawy armatury;
11) instrukcję montażu przepustnicy (z momentami i kolejnością skręcania śrub);
12) instrukcję montażu napędu z podaną wartością nastawy momentu;
13) instrukcję eksploatacji armatury (przepustnica oraz napęd).
Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 23.03.2018 r. godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty, w kopertach oznaczonych treścią „Postępowanie numer: 17/TR/2018” lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: 100% najniższa cena.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczone jest na naszej na stronie internetowej: www.mzec.swidnica.pl
7. Dodatkowych informacji udzielą Państwu: - Ścibior Gabriel – w sprawach merytorycznych - tel. 603-193-692
- Grzegorz Gęsikowski – w sprawach merytorycznych - tel. 603-193-761tel. (74) 852-40-41 wew. 237, email: gesikowski@mzec.swidnica.pl
- Katarzyna Cyrklewicz – w sprawach formalnych - tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl