Zapytanie ofertowe na wykonanie przecisku pod kablami energetycznymi w pasie drogowym ul. Mieszka I w Świdnicy (numer sprawy: 26/TR/2018)
Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie przecisku rurami stalowymi o średnicy DN250 i długości 2 x 11mb pod kablami energetycznymi w pasie drogowym ul. Mieszka I w Świdnicy, na głębokości ok. 2m, w celu umieszczenia w nich ciepłowniczych rur preizolowanych.
Szkic sytuacyjny stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zakres robót przedstawia się następująco:
1. Wykonanie komory przeciskowej na terenie działki nr 1848.
2. Wykonanie przecisku wraz z dostarczeniem rur DN250.
3. Usunięcie gruntu z wnętrza rur.
4. Prace porządkowe.
1. Wykonanie komory przeciskowej na terenie działki nr 1848.
2. Wykonanie przecisku wraz z dostarczeniem rur DN250.
3. Usunięcie gruntu z wnętrza rur.
4. Prace porządkowe.
Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna miejsca wykonania prac, odbyta przy udziale Zamawiającego.
Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej należy załączyć do oferty.
Termin realizacji robót:
Rozpoczęcie realizacji przewiduje się od dnia 24.04. 2018 roku.
Zakończenie realizacji zadania nie później niż do dnia 04.05.2018 roku.
Rozpoczęcie realizacji przewiduje się od dnia 24.04. 2018 roku.
Zakończenie realizacji zadania nie później niż do dnia 04.05.2018 roku.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 3 zamówienia podobnego rodzaju i wartości i na żądanie Zamawiającego przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób rzetelny i należyty (referencje, poświadczenia);
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym;
4) dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
5) posiadają dobrą sytuację ekonomiczną i finansową.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 3 zamówienia podobnego rodzaju i wartości i na żądanie Zamawiającego przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób rzetelny i należyty (referencje, poświadczenia);
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym;
4) dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
5) posiadają dobrą sytuację ekonomiczną i finansową.
Oferta powinna zawierać: 1) cenę ryczałtową netto i brutto;
2) warunki płatności (termin płatności nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru robót);
3) termin związania ofertą min. 30 dni;
4) warunki i okres gwarancji: min.24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót;
5) oświadczenie:
a) o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu.
2) warunki płatności (termin płatności nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru robót);
3) termin związania ofertą min. 30 dni;
4) warunki i okres gwarancji: min.24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót;
5) oświadczenie:
a) o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Oferentów przedłożenia dokumentów potwierdzających treść złożonego oświadczenia.
6) Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 19.04.2018 r. godz. 08.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty, w kopertach oznaczonych treścią „Postępowanie numer: 26/TR/2018”, lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: 100% najniższa cena.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikiem zamieszczone jest na naszej na stronie internetowej.
7. Dodatkowych informacji udzielą Państwu:
- Pan Piotr Wiatr – w sprawach merytorycznych i wizji lokalnej - tel. (074) 852-40-41 wew. 216, tel. kom. 603193722, e-mail: wiatr@mzec.swidnica.pl
- Krzysztof Kaczor – w sprawach merytorycznych i wizji lokalnej - tel. 695 651 435;
-Katarzyna Cyrklewicz – w sprawach formalnych - tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl