logo bip.gov.pl

 MZEC w Świdnicy Sp. z o.o.

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne oraz ogłoszenia o sprzedaży / Ogłoszenia przetargów
1.

Zapytanie ofertowe na dostawę tabletów do MZEC w Świdnicy Sp. z o.o. (numer sprawy 54/TR/2018).

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na dostawę do MZEC w Świdnicy Sp. z o. o.  2 sztuki tabletów z systemem operacyjnym Windows 10 i pakietem biurowym Microsoft Office, zgodnie z poniższymi wymaganiami technicznymi określonymi jako wymagania minimalnie:

Waga

Max 700 g

Procesor

Intel Atom

Pamięć RAM

4 GB

Dysk

ROM 64 GB eMMC

ekran

Dotykowy, 10,1’’, matryca błyszcząca

Certyfikaty i oświadczenia

·      Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu)

·      Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu)

·      Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu                                           z wymaganiami zasadniczymi, (Deklaracja CE) - dołączyć do oferty oświadczenie producenta sprzetu)
 Oznaczenie CE umieszczone na obudowie komputera;

·      Deklaracja zgodności RoHS

Modem

Wbudowany modem LTE

Komunikacja

WLAN, mini HDMI,  mini USB 3.0

Pozostałe

Nano SIM Card, czytnik kart MikroSD, GPS, Kamera przód 2 MP, tył 8 MP

System operacyjny

Licencja Windows 10.x PL Professional  lub Windows 10.x PL Home

Pakiet biurowy

·      Licencja bezterminowa MS Office 2016 H&B PL lub wyższa

·      Zainstalowana na dysku twardym pełna wersja ww. pakietu

Gwarancja

24 miesiące


 Termin wykonania dostawy - zamówienie należy zrealizować do 10 dni od daty otrzymania zlecenia.
 Miejsce dostawy: MZEC w Świdnicy Sp. z o. o.  ul. Pogodna 1, 58-100 Świdnica

Oferta powinna zawierać:
 1) ofertę cenową netto i brutto kompletnej dostawy
 2) termin ważności oferty -minimum 30 dni;
 3) warunki płatności - do 14 dni od daty otrzymania faktury;
 4) termin wykonania dostawy;
 5) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu;

6) 0świadczenie o statusie podatnika (Vat) podatniki VAT czynny/ zwolniony.
  

Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 08.11.2018 r. godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy, w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty w kopertach oznaczonych treścią „Postępowanie numer: 54/TR/2018”, lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.

Dodatkowe informacje: 

1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: 100% najniższa cena.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.  

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zapytanie ofertowe, zamieszczone jest na naszej  na stronie internetowej: www.mzec.swidnica.pl

7. Dodatkowych informacji udzielą Państwu:   

- Krzysztof Szymczak - tel. (74) 852-40-41 wew. 240- Katarzyna Cyrklewicz – w sprawach formalnych -  tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl


  


Podmiot udostępniający informację: MZEC w Świdnicy Sp. z o.o.
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Cyrklewicz
Osoba, która wprowadziła dane: Katarzyna Cyrklewicz
Data wytworzenia informacji: 2018-10-29
Data udostępnienia informacji w BIP: 2018-10-29
Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-29 09:30

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj