artykuł nr 1

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach (numer sprawy: 08/TR/2019)

 

Zapraszamy Państwa do składania pisemnych ofert na usługę kompleksowego utrzymania  czystości w pomieszczeniach  Miejskiego Zakładu Energetyki Cieplnej w Świdnicy Sp. z o.o. ul. Pogodna 1, 58-100 Świdnica.
Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Stała usługa kompleksowego utrzymania  czystości w pomieszczeniach:
 - wykaz powierzchni do sprzątania (762,62 m2):
a) Pomieszczenia Biurowe, 115,9 m2                 - 3/tydzień
b) Pomieszczenie biurowe Mistrzówka 38,3m2  - 5/tydzień
c) Klatka schodowa, 79,5 m2                         - 5/tydzień
d) Korytarz, 277,5 m2                                   - 5/tydzień
e) Sala bhp 55,5 m2                                         - 1/tydzień
f) Jadalnia 30,3 m2-                                       5/tydzień - 2/dziennie
g) Szatnia 105,6 m2                                         - 5/tydzień - 2/dziennie
h) Pralnia 9 m2- 3/tydzień
i) Pomieszczenie sanitarne/łaźnia, toalety 51,02m2 - 5/tydzień 2/dziennie
 
2) Doraźna usługa (na zastępstwo) kompleksowego utrzymania  czystości w pomieszczeniach:
a) Biurowiec: 
-  Powierzchnie do sprzątania 572,66 m2, w tym:
-  Pomieszczenia Biurowe, 360,8 m2                         - 2/tydzień 
Pomieszczenie biurowe Zarząd+ toalety 149,66 m2 - 5/tydzień  
  - Klatka schodowa, korytarze 51,3 m2                 - 5/tydzień  
- Pomieszczenie socjalne toalety 10,9m2                   - 5/tydzień
b) Warsztat samochodowy:   Powierzchnia do sprzątania 64,3 m2 w tym:
-  Korytarz, 17,1 m2 - 5/tydzień 
- Jadalnia, łaźnia, wc- 25 m2  - 5/tydzień
- Szatnie 22,2m2  - 5/tydzień
 
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością dalszego przedłużenia okresu trwania umowy.
 
Usługa realizowana będzie w godzinach od 6:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku.
Zamawiający wymaga aby usługa wykonywana była w sposób sprawny, dokładny  i terminowy, z zastosowaniem technologii zgodnej z przepisami, techniki, sprzętu, materiałów i środków  o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój.
Wykonawca zobowiązany będzie, w czasie wykonywania usługi, zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów BHP i p.poż.
Wykonawca ponosić będzie  odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Wykonawca  zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o zachowaniu poufności informacji dla osób przebywających w obszarze przetwarzania danych osobowych, tj. do zachowania w tajemnicy informacji, do których będzie mógł mieć dostęp, jak również sposobów zabezpieczenia informacji i pomieszczeń.
 
Wizja lokalna w obiekcie Zamawiającego - zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
 
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie  wykonali  co najmniej 3 zamówienia podobnego rodzaju i wartości  i na żądanie Zamawiającego przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób rzetelny i należyty (referencje, poświadczenia);
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
4) dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
5) posiadają dobrą sytuację ekonomiczną i finansową - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną wstępnie zweryfikowane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie. Na wniosek Zamawiającego Oferent zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów (referencji, kopie polisy OC) na okoliczności wykazane w złożonym oświadczeniu.
 
Oferta powinna zawierać:
1) ceny  jednostkowe netto i brutto ( za 1 dzień roboczy usługi od godz.6:00-14:00)   za wykonanie danej usługi  oraz łączną cenę ofertową usługi za okres rozliczeniowy 1 miesiąca.
2) przedstawienie oferty wariantowej:                                                                                             a) ze środkami czystości/ bez środków czystości ( dwa warianty) 
b) usługa całoroczna / okres zimowy, letni ( dwa warianty)
 
3)  warunki płatności (termin płatności nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru);
 
4) termin związania ofertą min. 30 dni; 
 
5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego 
w niniejszym ogłoszeniu.

Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 18.02.2019 r.  godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty, w kopertach oznaczonych treścią „Postępowanie numer: 08/TR/2019”, lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty do Spółki. Oferty złożone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w postępowaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w kryterium wyboru ofert: 100% najniższa cena.
 
Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Termin zawarcia umowy: na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia o kolejny okres 12 miesiecy.
3)  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.    
4) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5)  Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6)  Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami:
-  Bogumiła  Kondrat –tel. 74 852-40-41 wew. 203 tel. 603193694, email: kondrat@mzec.swidnica.pl  
-  Katarzyna Cyrklewicz  - w sprawach formalnych - tel. 74 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl
Z poważaniem