artykuł nr 1

zapytanie ofertowe na dostawę zestawu komputerowego do MZEC w Świdnicy Sp. z o.o. (numer sprawy 09/TR/2019)

 Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na dostawę do MZEC w Świdnicy Sp. z o. o. zestawu komputerowego z systemem operacyjnym Windows 10, zgodnie z poniższymi wymaganiami technicznymi określonymi jako wymagania minimalnie:
1. Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym Windows 10 – 1 szt.

 

Klawiatura i mysz

W zestawie. Klawiatura, mysz i komputer jednego producenta

Zasilacz

ATX, zabezpieczenia: przeciwprzeciążeniowe, przeciwprzepięciowe, przeciwzwarciowe

Obudowa

Small Form Factor

Procesor

PROCESOR Intel® Core™ i5 lub wyższy 8 generacji z cichym wentylatorem

Pamięć

DDR4-2400, pojemność min. 8GB

Dysk

Pojemność min. 1 TB

Slot karty graficznej

PCI Express x 16

Pamięć karty graficznej

Minimum 1 GB

Napęd optyczny

DVD RW

Wyjścia video

VGA, DVI, HDMI

Certyfikaty i oświadczenia

·   Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera)

·   Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces produkcji - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera)

·   Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi, (Deklaracja CE) - dołączyć do oferty oświadczenie producenta komputera)
Oznaczenie CE umieszczone na obudowie komputera;

·   Certyfikat zgodności komputera z systemem operacyjnym MS Windows 10

·    Certyfikat zgodności sprzętu z Dyrektywą Niskiego Napięcia i Dyrektywą Kompatybilności Elektromagnetycznej

·   Deklaracja zgodności RoHS

USB

Minimum 6 x USB 3.0, 2 x USB 2.0

Dodatkowo

Interfejs/konwerter  USB -> LPT

System operacyjny

Licencja Windows 10.x PL Professional 

Zainstalowany na dysku twardym ww. Windows

Gwarancja

36 miesięcy gwarancji. Możliwość otwarcia obudowy komputera i dołożenia komponentów przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, bez utraty gwarancji.


Termin wykonania dostawy - zamówienie należy zrealizować do 3 dni od daty otrzymania zlecenia.
Miejsce dostawy: MZEC w Świdnicy Sp. z o. o.  ul. Pogodna 1, 58-100 Świdnica.

Oferta powinna zawierać:
1) ofertę cenową netto i brutto łączną oraz ceny jednostkowe za zestaw komputerowy;
2) termin ważności oferty -minimum 30 dni;
3) warunki płatności - minimum 21 dni od daty otrzymania faktury;
4) termin wykonania dostawy;
5) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
 
Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 15.02.2019 r. godz. 11.00   w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy, w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty w kopertach oznaczonych treścią „Postępowanie numer: 09/TR/2019”, lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.
 
Dodatkowe informacje: 
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: 100% najniższa cena. 
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe, zamieszczone jest na naszej  na stronie internetowej: www.mzec.swidnica.pl  
7. Dodatkowych informacji udzielą Państwu:  - Krzysztof Szymczak - tel. (74) 852-40-41 wew. 240;
- Katarzyna Cyrklewicz – w sprawach formalnych -  tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl