Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów preizolowanych (numer sprawy: 32/TR/2019).Uwaga: zmiana terminu składania ofert. PYTANIA I ODPOWIEDZI DO SIWZ.
PYTANIA I ODPOWIEDZI DO SIWZ:
1.Prosimy o wyjasnienie rozbiezności zawartych w Zapytaniu ofertowym dotyczacych rodzaju złącz, tj.:
1) czy w ofercie nalezy wycenić złącza termokurczliwe sieciowane radiacyjne jak opisano w specyfikacji materiałowej i w kolumnie "asortyment" zestawienia materiałów?
odpowiedź: Tak, symbol katalogowy NTX+M.
2) Czy złącza termokurczliwe ( nasuwki nieusieciowane) z opaskami termokurczliwymi jak wskazuje symbol katalogowy NT zawarty w kolumnie "KOD" zestawienia materiałów?
odpowiedź: NTX+M.
Zmiany do SIWZ zosytały naniesione w kolorze czerwonym:
Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na dostawę materiałów preizolowanych do budowy sieci ciepłowniczej oraz przyłączy do budynków przy ul. Okrężnej, Dębowej i Kołłątaja w Świdnicy, zgodnie z załączonym zestawieniem materiałów - załącznik nr 1 oraz specyfikacją materiałową – załącznik nr 2.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 dni od dnia otrzymania zlecenia/podpisania umowy.
Oferta powinna zawierać:
1) cenę jednostkową netto i brutto oraz cenę łączną oferty;
2) warunki płatności (termin płatności za wykonane usługi nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury);
3) termin związania ofertą min. 30 dni;
4) warunki i okres gwarancji;
5) referencje, poświadczenia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 3 podobne zamówienia – i na wiosek Zamawiającego przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, poświadczenia).
Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia23.07.2019 r. 19.07.2019 r.godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy w sekretariacie osobiście bądź za pośrednictwem poczty, w kopertach oznaczonych treścią „Postępowanie numer: 32/TR/2019”, lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.
2) warunki płatności (termin płatności za wykonane usługi nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury);
3) termin związania ofertą min. 30 dni;
4) warunki i okres gwarancji;
5) referencje, poświadczenia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 3 podobne zamówienia – i na wiosek Zamawiającego przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, poświadczenia).
Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: 100% najniższa cena.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (według asortymentu danego załącznika).
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający wymaga aby oferta zachowała opis i kolejność określonego w załącznikach przedmiotu zamówienia.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Dodatkowych informacji udzielą Państwu: - Wojciech Karwacki– w sprawach merytorycznych - tel. (074) 852-40-41 wew. 231, email: karwacki@mzec.swidnica.pl - Katarzyna Cyrklewicz – w sprawach formalnych - tel. (74) 852-40-41 wew. 233, email: cyrklewicz@mzec.swidnica.pl