artykuł nr 1

Zapytanie ofertowe na wykonanie zaleceń wynikających z przeglądu stanu technicznego komina kotłowni w Marcinowicach i komina kotłowni w Pszennie (nr sprawy: 40/TR/2019)

 

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na realizację robót budowlanych związanych z wykonaniem zaleceń  wynikających z przeglądu stanu technicznego komina kotłowni w Marcinowicach i komina kotłowni w Pszennie.
1) Kotłowni Marcinowice, komin stalowy H=24,4 m w zakres prac wchodzą następujące zadania:
- wykonanie projektu wzmocnienia komina wraz z obliczeniami  statyczno-wytrzymałościowymi,
- wykonanie na podstawie projektu wzmocnienia trzonu  komina od poz. + 8,0m do poz. + 16,4m w celu wyeliminowania zagrożeń oraz zapewnienia bezpiecznej eksploatacji, 
- przeprowadzenie obliczeń których celem będzie określenie siły napięcia lin w trzech odciągach,  
- wykonanie korekty naciągu lin do wartości obliczeniowej,
- wykonanie konserwacji lin,
- wykonanie Operatu Powykonawczego.
2) Kotłowni Pszenno H=25,9 m w zakres prac wchodzą następujące zadania:
- przeprowadzenie obliczeń których celem będzie określenie siły napięcia lin w trzech odciągach,  
- wykonanie korekty naciągu lin do wartości obliczeniowej,
- wykonanie konserwacji lin,
- wykonanie Operatu Powykonawczego.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: najpóźniej do 30 listopada 2019 roku.
 
Wszelkie roboty budowlane muszą być realizowane zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny termin gwarancji udzielony na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy.
Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie.
Zamawiający wymaga od Oferentów przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej kominów.
Szczegółowe wytyczne do technologii napraw komina w kotłowni Marcinowice są opisane w Załączniku nr 6 „Technologia naprawy dla komina Kotłowni Marcinowice H=24,4m”.
 
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym,
d) dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
e) posiadają dobrą sytuację ekonomiczną i finansową.
2) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca:
  a) oświadczy, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze wykonania.
  b) posiada dowody, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa mogą być: poświadczenia wykonania robót, referencje, protokoły odbioru robót, faktury końcowe, itp., które na wezwanie Zamawiającego przedstawi Wykonawca.
3) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
4) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia został spełniony, jeżeli: Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zadań oraz osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy (spełniającej wymagania zgodnie z prawem budowlanym).
5) Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) oświadczy, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,
b) oświadczy, że jego sytuacja finansowo - ekonomiczna umożliwia mu realizacje przedmiotu zamówienia.
 
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy do oceny oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca winien do oferty dołączyć:
1)  wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
2)  wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - Oświadczenia o spełnieniu warunków  postępowania,
3)  wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 - Wykaz robót budowlanych wykazujących spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia,
4)  podpisany Załącznik nr 4 – wzór karty gwarancyjnej.
5) potwierdzenie wykonania wizji lokalnej Załącznik nr 5.
 
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy:
1) Wykonawca wykazuje się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót o zbliżonym zakresie, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia oferentów oraz dokumenty według formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy, który złoży najlepszą ofertę potwierdzenia (referencji) spełnienia w/w warunków. 
2) W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia nr 40/TR/2019.
2. Oferta Wykonawcy.
Opis znaczenia kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty i sposobu oceny ofert.
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
oferowana cena brutto za całość zadania - 100 %
2) Minimalny okres gwarancji jakości – 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.
3) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji jakości licząc od daty odbioru przedmiotu umowy krótszej niż 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Oferta powinna zawierać:
- cenę ryczałtową netto i brutto wykonania prac w rozbiciu dla każdego komina osobno lub tylko dla wybranego komina. Zgodnie z Załącznikiem nr 3.
 
Warunki ogólne:
1. Termin związania ofertą minimum 30 dni,
2. Warunki płatności: faktura wystawiona z terminem płatności minimum 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru robót,  
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczone jest na naszej  na stronie internetowej: www.mzec.swidnica.pl
7. Zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.
 
Termin składania ofert do dnia 18 września 2019 roku, godz. 13.00
Ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie bądź
za pośrednictwem poczty na adres: 58-100 Świdnica ul. Pogodna 1, w zamkniętej kopercie oznaczonej treścią: „Nie otwierać przed 18.09.2019 roku do godz. 13, - nr sprawy 40/TR/2019”.
Ofertę cenową w formie elektronicznej należy przesłać na adres: przetargi@mzec.swidnica.pl.
 
Upoważniony do kontaktów z Wykonawcami jest:
Mieczysław Nowosielski tel. (74) 852-40-41 wew. 233, 603 663 453.
 
Informacje dodatkowe.
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybrany komin.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem Podwykonawców.
 
 
Załączniki do zapytania ofertowego:

Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 3 - Wykaz robót budowlanych wykazujących spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia.
Załącznik nr 4 - Wzór karty gwarancyjnej.
Załącznik nr 5 – Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej.
Załącznik nr 6 - „Technologia naprawy dla komina Kotłowni Marcinowice H=24,4m”.