Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na sprzedaż energii elektrycznej dla naszej firmy w 2024 roku, zgodnie z informacjami podanymi w załączonej do niniejszego ogłoszenia SWZ.
Łączne zapotrzebowanie na energię elektryczną szacowane jest na około 2 017 MWh.
Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 02.10.2023 r. godz. 11.00 na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl
Zamawiający z dniem 26.09.2023 r. wprowadza następujące zmiany do treści SWZ:
W związku z pytaniami oferentów o zestawienie obiektów - PPE przedstawiamy pełną listę w załączniku.
Dodajemy do specyfikacji dodatkowy warunek:
„Gwarancja utrzymania umowy sprzedaży dla pozostałych PPE w przypadku zmniejszenia PPE w grupach taryfowych C11, C12A, C13 o łączny wolumenem do 10 MWh.”
Zamawiający z dniem 18.09.2023 r. wprowadza zmiany do treści SWZ poprzez wykreślenie zapisu:
Warunki udziału w postępowaniu:
3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług przesyłania i dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.