III przetarg ofert pisemnych na zbycie materiałów różnych (Znak sprawy 35/TR/2017)
Zapraszamy Państwa do udziału w III przetargu ofert pisemnych na zbycie materiałów różnych
Znak sprawy 35/TR/2017
Przedmiotem III przetargu ofert pisemnych są materiały różne według specyfikacji materiałowej i ilościowej zawartej w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Cena minimalna netto danego asortymentu została określona w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Materiały można oglądać na terenie MZEC w Świdnicy Sp. z o. o. przy ul. Pogodnej 1, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-14.00, w terminie od dnia ogłoszenia przetargu do dnia 17.07.2017 roku.
Wybór najkorzystniejszej oferty, nastąpi w oparciu o następujące kryteria: 100% najwyższa cena ofertowa.
Dodatkowych szczegółowych informacji dotyczących zbywanego asortymentu udziela:
- Jacek Skorupa tel. 601 228 423, tel. 74) 852-40-41 wew. 235,
- Danuta Zagórska tel. 74) 852-40-41 wew. 235,
- w sprawach formalnych: Katarzyna Cyrklewicz, tel. (74) 852-40-41 wew. 233. email:cyrklewicz@mzec.swidnica.pl
I. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:
Złożenie pisemnej oferty cenowej do dnia 18.07.2017 r. godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pogodnej 1 w Świdnicy, w sekretariacie w kopertach oznaczonych treścią „Postępowanie numer sprawy: 35/TR/2017”, lub przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl., spełniającej następujące wymogi:
a. podanie oferowanej ceny netto i brutto (nie niższej niż określona w Załączniku nr 1) wraz z podaniem specyfikacji materiałów objętych ofertą zakupu,
b. dokładne dane Oferenta;
c. oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z warunkami przetargu i o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń;
II. Pozostałe informacje:
1. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do odbycia przetargu.
2. MZEC w Świdnicy Sp. z o. o. dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Upoważnionym do rozstrzygania kwestii spornych, dotyczących organizacji i przebiegu przetargu jest Zarząd MZEC w Świdnicy Sp. z o. o.
4. Oferent, wygrywający przetarg, zobowiązany będzie do zawarcia transakcji kupna- sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
5. Nabywca nie może domagać się unieważnienia nabycia ani zmniejszenia ceny nabycia z powodu mylnego oszacowania przedmiotu nabycia lub z innych przyczyn.
6. Wszelkie opłaty związane z transakcją ponosi nabywca.
7. Odbiór danego sortymentu każdorazowo odbywać się będzie po uiszczeniu przez Nabywcę przedpłaty w wysokości 100% wartości odbieranego sortymentu. 8. MZEC w Świdnicy Sp. z o. o. zapewnia załadunek przedmiotu przetargu, organizacja transportu należy do nabywcy.
9. W przypadku zaoferowania przez co najmniej dwóch oferentów tej samej ceny na ten sam rodzaj asortymentu Komisja Przetargowa zastrzega sobie prawo kontynuowania przetargu w formie negocjacji i wyboru oferty o wyższej cenie. Negocjacje będą prowadzone w formie ustnej.
10. Sposobami doręczeń korespondencji między stronami jest: pismo, mail, fax.