artykuł nr 16

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów preizolowanych i termokurczliwych (numer sprawy: 28/TR/2023)

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na dostawę materiałów preizolowanych i złącz termokurczliwych sieciowanych do budowy preizolowanej sieci ciepłowniczej oraz przyłączy ciepłowniczych na ul. Webera w Świdnicy, zgodnie z załączonym zestawieniem materiałów - załącznik nr 1 i  Załącznik nr 2 oraz specyfikacją materiałową – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania (SWZ).

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do dnia 02.02.2024 r.

Termin składania ofert - ofertę cenową należy złożyć do dnia 19.12.2023 r.  godz. 9.00 na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.

SWZ stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Zmiany do treści SWZ:
Zamawiający, z dniem 14.12.2023 r. wprowadza do SWZ następujące zmiany:

"Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do dnia 04.03.2024 r."

"Termin składania ofert - ofertę cenową należy złożyć do dnia 29.12.2023 r.  godz. 9.00 na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl."

 

Z dniem 19.12.2023 r. Zamawiający doprecyzowuje zapisy SWZ w zakresie braku możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zakresie specyfikacji jednostkowej asortymentu z  Załącznika nr 1 lub nr 2.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – osobno na realizację całej dostawy materiałów preizolowanych ( Załącznik nr 1)  i osobno na realizację całej dostawy materiałów termokurczliwych (Załącznik nr 2).

artykuł nr 17

Zapytanie ofertowe na wykonanie remontu korony komina Ciepłowni Zawiszów (nr sprawy 25/TR/2023)

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na realizację robót budowlanych polegających na remoncie korony komina Ciepłowni Zawiszów, zlokalizowanego w Świdnicy na ul. Pogodnej 1, zgodnie z informacjami podanymi w załączonej do niniejszego ogłoszenia SWZ. Szczegółowy zakres prac i wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (SWZ) – „Wzór umowy”.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.05.2024 – 30.09.2024 r.

Termin składania ofert: do dnia 02 stycznia 2024 roku do godz. 09.00

Ofertę cenową w formie pisemnej należy przesłać na adres: przetargi@mzec.swidnica.pl.

 

artykuł nr 18

Zapytanie ofertowe na dostawę do MZEC w Świdnicy Sp. z o. o. oleju napędowego w 2024 roku (numer sprawy 24/TR/2023)

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na sukcesywną dostawę w 2024 roku oleju napędowego – w ilości 36 000 dm³ ±20% do MZEC w Świdnicy Sp. z o. o., na  warunkach określonych w SWZ.

Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 14.11.2023 r. godz. 11.00 na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.

Termin wykonania dostawy: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. według  harmonogramu dostaw określonego w SWZ.

 

artykuł nr 19

Zapytanie ofertowe na sprzedaż energii elektrycznej dla MZEC w Świdnicy Sp. z o.o. w 2024 roku (numer sprawy: 22/TR/2023)

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na sprzedaż energii elektrycznej dla naszej firmy w 2024 roku, zgodnie z informacjami podanymi w załączonej do niniejszego ogłoszenia SWZ.

Łączne zapotrzebowanie na energię elektryczną szacowane jest na około  2 017 MWh.

Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć do dnia 02.10.2023 r. godz. 11.00  na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl

 

Zamawiający z dniem 26.09.2023 r.  wprowadza następujące zmiany do treści SWZ: 

W związku z pytaniami oferentów o zestawienie obiektów - PPE przedstawiamy pełną listę w załączniku.

Dodajemy do specyfikacji dodatkowy warunek:
„Gwarancja utrzymania umowy sprzedaży dla pozostałych PPE w przypadku zmniejszenia PPE w grupach taryfowych C11, C12A, C13 o łączny wolumenem do 10 MWh.”

 

Zamawiający z dniem 18.09.2023 r.  wprowadza zmiany do treści SWZ poprzez wykreślenie zapisu: 

Warunki udziału w postępowaniu:

3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług przesyłania i dystrybucji:

1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;

2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;

3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;

4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;

5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;

6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.

artykuł nr 20

Zapytanie ofertowe na odbiór i utylizację żużla, popiołu paleniskowego i pyłów (numer postępowania: 21/TR/2023)

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na odbiór i utylizację żużla, popiołu paleniskowego i pyłów, sklasyfikowanych w katalogu odpadów pod kodem 100101 (z wyłączeniem pyłów wymienionych w katalogu odpadów pod kodem 100104) w ilości do 6 000 Mg/rok, zgodnie z warunkami przetargu określonymi w załączonej poniżej SWZ.

Umowa z wybranym oferentem zostanie zawarta na okres: od 01.10.2023 r. – 30.09.2024 r.

Termin składania ofert - ofertę cenową w formie pisemnej należy do dnia 01.09.2023 r. do godz. 11.00 przesłać na maila: przetargi@mzec.swidnica.pl.

Załączniki:
SWZ787 KB